Kovo 9-ąją pradedamas iki pusės metų truksiantis Varnių tilto kapitalinis remontas. Darbų metu eismas tiltu nebus uždarytas – vairuotojai galės naudotis keturiomis iš šešių eismo juostų.
„Pagrindinės tiltą laikančios konstrukcijos – geros būklės, tačiau važiuojamąją dalį būtina remontuoti kuo greičiau. Dėl netinkamos hidroizoliacijos, suirusių siūlių tilto gelžbetonines konstrukcijas nuolat merkia lietus, tai jas silpnina, ir jeigu nieko nedarysime, šį tiltą gali ištikti Panemunės tilto likimas“, – aiškino Kauno savivaldybės Miesto tvarkymo skyriaus vedėjas Aloyzas Pakalniškis.
Darbų pradžioje bus remontuojama dešinė tilto pusė, leidžiantis Nuokalnės gatve, vėliau kita, tad visiškai eismas tiltu nebus uždarytas.
Remonto pradžioje vietoj šešių eismo juostų liks keturios, todėl tilto pravažumas sumažės. Todėl vairuotojams rekomenduojama rinktis kitus kelionės maršrutus ir apvažiavimus.
Eismas bus pradėtas riboti ketvirtadienį iš karto po rytinio piko. Vakare suvaldyti transporto srautus padės policijos ekipažas. Kapitalinio remonto metu važiuojamojoje tilto dalyje bus atnaujintos susidėvėjusios konstrukcijos, sutvarkytos lietaus nuotekų sistemos, paklotas naujas asfaltas, įrengtas šiuolaikiškas LED apšvietimas. Be šių darbų, atnaujinant tiltą bus sutvarkyti atitvarai, šalitilčiai, tilto kūgiai su plokštėmis, suremontuoti šlaitiniai laiptai, nušveisti ir perdažyti turėklai, nuvalytas ir atstatytas taurų ir ramtų pažeistas paviršius.
Kapitalinis remontas kainuos 1,23 mln. eurų. Darbus atliks viešųjų pirkimų konkursą laimėjusi bendrovė „Kauno tiltai“. Penkių tarpatramių gelžbetoninis sijinis Varnių tiltas per Nerį pastatytas 1983 metais. 2015 metų pabaigoje Kaune atidarytas Panemunės tiltas. 2016 metų gruodį po rekonstrukcijos atidarytas tiltas per Jiesią. Šiuo metu vyksta tilto per Kauno hidroelektrinę kapitalinio remonto darbai.