Uostamiestyje, Šilutės plente, išlikę du techniniai tuneliai netrukus virs požeminėmis perėjomis. Klaipėdos savivaldybė pranešė, kad jie bus rekonstruoti. Ateityje pėstieji į požeminę perėją pateks laiptais, neįgalieji ir mamos su vežimėliais galės naudotis liftais, o dviratininkams ant laiptų pakopų įrengti bėgeliai dviračiui nusivesti.
Anot Klaipėdos miesto savivaldybės administracijos Statybos ir infrastruktūros plėtros skyriaus vedėjo Valdo Švedo, pristatant požeminių perėjų projektus sulaukta ne vieno klausimo, kodėl nenumatytos nuovažos, pritaikytos dviratininkams važiuoti. Specialistų teigimu, nuovažų čia įrengti nėra techninių galimybių dėl greta esančių privačių sklypų ir kitos susisiekimo infrastruktūros – nuovažos tiesiog netelpa. Taip pat gyventojai nuogąstavo dėl savo saugumo požeminėse perėjose. Savivaldybė ramina: kad šių vietų nepamėgtų nusikaltėliai, jos bus apšviestos bei stebimos vaizdo kameromis.
Abiejų perėjų techniniai projektai jau pristatyti visuomenei, sulaukta gyventojų, tarp jų neįgaliųjų bei dviratininkų atstovų pastabų ir pasiūlymų. Atsižvelgus į gyventojų nuomonę, projektai, kiek įmanoma, dar bus tobulinami. Sprendinius šiuo metu vertina ir projektų ekspertizę atliekanti įmonė.
Parengus projektus, vasario pabaigoje, bus skelbiamas konkursas rangovui parinkti. Laimėtojas požemines perėjas privalės įrengti per dvejus metus, tad dalis darbų bus atlikta šiemet, dalis – 2018 metais. Tiksli projektų įgyvendinimo kaina paaiškės baigus projektavimą ir konkurso būdu išrinkus rangovą, tačiau preliminariai skaičiuojama, kad abi perėjos galėtų kainuoti apie 630 tūkst. eurų. Šiems metams numatyta skirti 250 tūkst. eurų iš miesto biudžeto bei Lietuvos automobilių kelių direkcijos lėšų.