Intermodaliniai terminalai: apibendrinti pirmieji veiklos metai

Intermodaliniai terminalai: apibendrinti pirmieji veiklos metai

intermodaliniai terminalai 1
Lietuvos geležinkelių nuotr.

Pirmieji Baltijos regione intermodaliniai terminalai, tapę viešųjų logistikos centrų sudėtine dalimi, Vilniuje ir Kaune atidaryti prieš metus. „Vieneri veiklos metai nėra daug tokiam svarbiam šalies transporto sistemos plėtros objektui, tačiau per juos spėjome įsitikinti šių centrų teikiamu konkurenciniu pranašumu tarptautinėje rinkoje, jų efektyvumu įgyvendinant logistikos procesus“, – teigė AB „Lietuvos geležinkeliai“ generalinis direktorius Stasys Dailydka.

Nuo atidarymo pradžios terminaluose perkrauta daugiau kaip 1900 TEU konteinerių, vežtų geležinkeliu, aptarnautas 651 konteineris. Pasirašyta sutartis su kompanija „Mersk“ dėl ilgalaikio didelių konteinerių partijų sandėliavimo, ji baigiama derinti su „Yang Ming“ atstovybe Klaipėdoje. Artimiausiu metu bus pradėtas šios paslaugos pardavimas.

„Šie terminalai yra vieninteliai Baltijos valstybėse, tad sulaukiame nemažo Latvijos, Estijos, Lenkijos, taip pat kolegų iš Rusijos susidomėjimo. Tam yra rimtas pagrindas – naudojant 40 t kėlimo galios konteinerinį kraną kiekviename terminale per pamainą galima perkrauti iki 140 vienetų konteinerių, o Vilniaus terminale krovos galimybes padidina konteinerių strėlinis autokrautuvas. Papildomų paslaugų sąrašą papildė ir smulkaus konteinerių remonto paslauga. Kauno terminale klientams galime pasiūlyti 1120 TEU konteinerių saugojimo aikštelę, 16 TEU vietų aikštelę refrižeratoriniams konteineriams“, – privalumus vardijo Terminalų valdymo centro direktorius Arūnas Urbonas.

Siekiant į terminalų veiklą integruoti Klaipėdos uostą ir užtikrinti greitą uoste esančių krovinių pristatymą į terminalus, AB „Lietuvos geležinkeliai“ du kartus per savaitę organizavo specialaus šaudyklinio traukinio „VIT ekspres“, važiuojančio maršrutu „Klaipėda–Vilniaus intermodalinis terminalas“, eismą. Terminaluose atliekama konteinerio pristatymo krovininiu autotransportu iki galutinio gavėjo durų paslauga leidžia antradienio ir ketvirtadienio rytą į Vilniaus intermodalinį terminalą iš Klaipėdos konteineryje atvežtą krovinį tą pačią dieną pristatyti gavėjui išsikrauti, o jau vakare „VIT ekspres“ traukiniu konteinerį vėl grąžinti į Klaipėdą.

Temos: Intermodaliniai terminalai, Lietuvos geležinkeliai

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Fill out this field
Fill out this field
Įveskite tinkamą el. pašto adresą.

Susiję straipsniai
Susiję straipsniai