Top Baneris

„Gero dizaino“ apdovanojimai – Lietuvos įvaizdžiui užsienyje

2018 gegužės 8 d.
implmnt stendas 2
„IMPLMNT architects“ sukurtas stendas. „IMPLMNT architects“ nuotr.
Pasidalykite straipsniu

Pirmą kartą „Gero dizaino“ konkurse įvertinti net du projektai, skirti Lietuvos reprezentacijai užsienyje. Lietuvos kultūros instituto užsakymu 2017 metais architektų biuro „IMPLMNT architects“ sukurtas nacionalinis stendas Lietuvos pristatymui tarptautinėje Leipcigo knygų mugėje įvertintas „Paslaugų ir socialinio dizaino“, o studijos „DADADA“ sukurtas Baltijos šalių dalyvavimo Londono knygų mugės specialioje programoje „Market Focus“ vizualinio identiteto sprendimas – „Vizualinio identiteto dizaino“ kategorijoje. Abu projektai nurungė 228 varžovus ir savo kategorijose pelnė antrąsias vietas.

„Aukšti tarptautinės komisijos įvertinimai „Gero dizaino“ konkurse patvirtina, kad bendradarbiaujame su geriausiais Lietuvos kūrėjais, koja kojon žengiančiais su pasaulinėmis šiuolaikinio dizaino tendencijomis, – džiaugiasi Lietuvos kultūros instituto direktorė Aušrinė Žilinskienė. – Abu apdovanotieji projektai reprezentavo Lietuvą, o logotipo atveju – ir visas tris Baltijos valstybes, užsienyje, todėl džiaugiamės, kad „IMPLMNT architects“ ir „DADADA“ kūriniams skirti „Gero dizaino“ apdovanojimai atkreipia ne tik Lietuvos dizaino specialistų, bet ir platesnės publikos dėmesį į šiuos išskirtinius darbus“.

Architektų Aurimo Syruso ir Martyno Brimo sukurtas nacionalinis stendas 2017 metų tarptautinėje Leipcigo knygų mugėje sulaukė dėmesio Vokietijos žiniasklaidoje, pelnė pirmą vietą tarptautinėje jaunųjų architektų bienalėje Minske. Monumentalus tarsi ledkalnis, sykiu ir netikėtai dinamiškos architektūros stendas mugės lankytojus įtraukė į šviesią Lietuvos kultūros erdvę, sukonstruotą iš keliaaukščių tūrių ir uždarų lentynėlių, kurias atvėrus savo istorijas pradėdavo pasakoti knygos.

Tarptautiniame Lietuvos, Latvijos ir Estijos organizuotame konkurse 2017 metais nugalėjęs „DADADA“ studijos dizainerio Oleksanderio Rogovetso sukurtas tarptautinio projekto vizualinio identiteto pasiūlymas taikliai atspindi Baltijos valstybes jungiančius elementus. Kultūrinį dėmenį reprezentuoja trigubai eksponuojama pirmoji abėcėlės raidė „A“ ir prie jos prisegti nacionaliniai diakritiniai ženklai: lietuviška nosinė, latviškas brūkšnys ir estiškas umliautas. Tuo tarpu geografinę jungtį – jūrą – perteikia specialiai sukurta Baltijos mėlyna spalva.

„DADADA“ studijos sukurtas logotipas. Severinos Venckutės nuotr.

„DADADA“ studijos sukurtas logotipas. Severinos Venckutės nuotr.

„Kaskart pristatydamas Lietuvą užsienyje, Lietuvos kultūros institutas siekia, kad kiekvienas sukurtas logotipas, suvenyras, išleistas leidinys, pastatytas stendas, įrengta ekspozicija kalbėtų apie aukštą Lietuvos dizaino ir architektūros stilių, jų kūrėjų profesionalumą ir kūrybines galimybes. Manau, kad pristatant šalį yra svarbus ne tik aukšto lygio turinys, bet visų funkcionalių sprendimų estetika, novatoriškumas ir kokybė“, – teigia A. Žilinskienė.


Pasidalykite straipsniu
Komentarai

Rekomenduojami video