Kasmet Kūčių naktį Kalėdų Senelis aplanko kiekvieno iš mūsų namus, gal pats laikas aplankyti ir jo? „Zillow“, populiari JAV online nekilnojamojo turto agentūra, kartu su DI įrankiu, sukūrė Kalėdų Senelio namų skelbimą pardavimui (rinkodaros kampanijos dalis, skirta šventiniam laikotarpiui), kuriame galima pamatyti interaktyvų namo išplanavimą bei 3D pasivaikščiojimą po namus.
Atokus namas tarsi iš Kalėdų pasakos
Šiaurės ašigalyje (tiksli vieta neskelbiama) 1822 m. statytą pastatą renovavo 2013 m., o skelbime pasirodžiusi kaina siekė net 1,15 mln. JAV dolerių. Apie 230 kv. m ploto namas stovi atokiame 10 hektarų sklype, kur taip pat yra pastatyti garažai rogėms, arklidės (elniams), trys nedideli, apie 14 kv. m ploto „elfams“ skirti kotedžai bei „žaislų gamybos dirbtuvės“.
Kalėdų Senelio name rasite erdvią atviro plano svetainę kartu su valgomuoju ir virtuve, taip pat miegamąjį ir du vonios kambarius. „Pasitinkanti įėjimo erdvė veda į svetainės patalpą, kur stovi aukštas, upės akmenimis dailintas židinys“, – rašoma skelbime. „Kepėjo svajonės išsipildo gurmaniškoje virtuvėje, kur yra orkaitė su 12 skirtingų nustatymų, skirtų sausainiams kepti.“
Be šių tradicinių patalpų Kalėdų Senelio namuose yra įrengtos specializuotos, jo darbui skirtos erdvės: dovanų pakavimo kambarys, karšto šokolado baro erdvė ir antrame aukšte įsikūręs erdvus siuntų kambarys. Šiame darbo kambaryje yra rašomasis stalas kartu su „siuvimui skirtu stalu, kurį Kalėdų Senelis naudojo siūti pirmąjį pliušinį meškiuką, o taip pat šalia yra sumontuotos lentynos, ant kurių saugomi žaislų prototipai“, – rašoma skelbime.
Renovacijos metu išlaikytas originalus kaimo trobelės charakteris bei šventinė atmosfera. Didžiajai daliai apdailos bei baldams yra panaudota šviesi mediena, virtuvės, vonios ir koridoriaus grindys klotos plytelėmis, o gyvenamieji kambariai – kiliminė danga, kuri tik pastiprina jaukumo ir šilumos jausmą, vyraujantį šiuose namuose. Nepaisant namo eksterjero, atspindinčio šventinę nuotaiką, interjeras taip pat puoštas šventiniu dekoru, nuo eglių šakų papuošimų iki jaukių pagalvėlių ir raštuotų pledų.
Su dirbtiniu intelektu sukurtas skelbimas
Nors šio namo vieta yra išties atoki, dabartiniai savininkai džiaugiasi leisdami laiką gamtos apsuptyje, o pats namas yra įvertintas kur kas brangiau nei kiti, nuo didmiesčių nutolę objektai. Tad Kalėdų proga sukurtas skelbimas dar labiau pakėlė teigiamus šio namo įvertinimus. NT kompanija „Zillow“, kurdama savo skelbimus, naudoja DI įrankį „Listing Showcase“, kuris padeda labiau įsitraukti į objekto planinę erdvinę struktūrą. Skelbime yra rodomos namo nuotraukos, integruotas 3D pasivaikščiojimas, taip pat interaktyvūs aukštų planai kartu su pažymėtomis nuotraukų vietomis (taip yra kur kas paprasčiau surasti, kurios nuotraukos atitinka tam tikras patalpas).
Previous
Next