• ruukki
  • tikkurila
  • ruukki
  • tikkurila

Augantis tarptautinių viešbučių tinklas vietinius skatina siūlyti išskirtinį stilių

2017 gegužės 3 d.
Laimono Ciūnio nuotr.
Laimono Ciūnio nuotr.

Tarptautinių viešbučių tinklų investicijos Lietuvoje nesumažina nedidelių boutique stiliaus viešbučių populiarumo rinkoje, įsitikinę tokio tipo viešbučių plėtotojai. Tai tvirtina ir Vilniuje svečiams duris atvėręs renovuotas keturių žvaigždučių viešbutis „Ratonda Centrum Hotels“.

„Džiaugiamės, kad ateinantys dideli viešbučių tinklai garsins Vilniaus vardą pasaulinėje rinkoje, o tai pritrauks dar daugiau turistų į Lietuvą ir Vilnių. Vilnius šiame sektoriuje tampa labai konkurencingas, – sako Artūras Vainora, „Centrum Hotels”, valdančios viešbutį „Ratonda Centrum Hotels“, generalinis direktorius, – Iš kitos pusės, tai priverčia mažesnius žaidėjus rinkoje pasitempti dar labiau, todėl stengiamės teikti aukščiausio lygio paslaugas. Juk būtent čia – viešbutyje – prasideda pirmoji turisto pažintis su šalimi. Norime sukurti kuo geresnį įspūdį lankantiems mūsų šalį.“

Savito, išskirtinio interjero, boutique stiliaus 2200 kv. metrų ploto viešbučio rekonstrukcija atlikta per rekordiškai trumpą laiką – vos per 5 mėnesius. Viešbučio patalpose pakeistos inžinerinės sistemos, įrengta inovatyvi ventiliavimo ir kondicionavimo sistema, instaliuota šiuolaikinė ir ekonomiška LED apšvietimo sistema. Inovatyvios pastato inžinerinės sistemos per metus leis sutaupyti iki 20 proc. energetinių išteklių.

Laimono Ciūnio nuotr.

Ypatingas dėmesys skirtas specialių, kiekvienam skirtingo dydžio kambariui idealiai tinkančių baldų gamybai, parinkti ergonomiški čiužiniai. Po renovacijos kambarių skaičius nuo 48 sumažėjo iki 43, tačiau jie tapo erdvesni, jaukesni, patogesni ir šviesesni. Įmonė „Centrum Hotels“ į rekonstrukciją investavo 1,5 mln. eurų.

„Mūsų išskirtinumas yra tai, kad esame nedidelis lietuviško kapitalo viešbučių tinklas, savo veiklą vykdantis daugiau nei 20 metų, ir gana gerai žinantis į Lietuvą atvykstančių tam tikro segmento turistų ar dirbti atvažiavusių verslininkų poreikius. Vienus tenkina dideli viešbučiai, kiti ieško jaukumo, prabangos ir kokybės“, – sako A. Vainora.

Renovuotame viešbutyje taip pat įrengta sauna, sporto salė, dvi posėdžių salės. Nedideliame verslo klasės viešbutyje jau pirmąją dieną po renovacijos beveik visi kambariai buvo užimti. 80 proc. šio viešbučio svečių yra užsienio verslo turistai, atvykstantys iš Europos Sąjungos šalių, taip pat Baltarusijos piliečiai, apsistoja ir ukrainiečių, bei pačių lietuvių.

„Čia atvažiuoja žmonės dirbti ir pailsėti. Dirbančiam verslininkui svarbi viešbučio vieta, aukštas aptarnavimo lygis ir kokybė. Dažnai tokie klientai tiesiog nemėgsta didelių ir triukšmingų viešbučių“, – pabrėžia A. Vainora. Boutique viešbučių paklausa įtakojo įmonės sprendimą po kelerių metų investuoti ir į kito tinklo viešbučio „Gratos“ rekonstrukciją.

Laimono Ciūnio nuotr.

Nors viešbučių verslas Lietuvoje ir Vilniuje plečiasi, tačiau pagal kambarių skaičių viešbučių sektoriuje, Lietuva gerokai atsilieka nuo kitų Europos šalių. Lietuva atsilieka ir pagal vidutinę viešnagės trukmę, kuri Lietuvoje yra dvi dienos.

„Labai svarbu vieningas požiūris į turizmo vystymą, palankių skrydžių krypčių garantavimą, miesto infrastruktūros stiprinimą“, – teigia A. Vainora ir mano, kad turizmo niša Lietuvoje nėra išnaudota. Be to, Vilniaus oro uosto rekonstrukcija šią vasarą, gali turėti įtakos pardavimams ir jų mažėjimui net iki 20 proc.

Lietuviško kapitalo įmonei „Centrum Hotels“ Vilniuje priklauso viešbučiai „Artis“, „Ratonda“, „Grata“ ir viešbutis „Monika“, esantis Rygoje. Metinis „Centrum Hotels“ viešbučių užimtumas sudaro 65 proc. Savo klientams viešbučių tinklas gali pasiūlyti 342 kambarius, 18 modernių konferencijų salių ir 4 išskirtinius restoranus.

Komentarai

statyba ir architektura
archicad