Vienas populiariausių maršrutų, ypač vasaros metu, Vilnius–Trakai. Jau tapo įprasta išsiruošus ten, ypač savaitgalį, dalį laiko leisti spūstyse. Kelionių nepalengvina ir nemaža dalis šiuo keliu riedančių krovininių automobilių.
Atsižvelgiant į didelį eismo intensyvumą ir avaringumą kelyje Vilnius–Trakai, šį kelią numatoma praplatinti nuo dviejų iki keturių eismo juostų, o šalia jo nutiesti dviračių taką. Kokios galimybės platinti šį kelią, ir kokie darbai laukia, aptarė Susisiekimo ministerijos, Lietuvos automobilių kelių direkcijos (LAKD), Vilniaus miesto savivaldybės ir Trakų rajono savivaldybės vadovai.
Statistikos duomenimis, vidutinis eismo intensyvumas kelyje Vilnius–Trakai siekia beveik 16 500 automobilių per parą, iš jų apie 1 200 yra krovininės transporto priemonės. Tai maždaug triskart daugiau nei vidutiniškai kelyje A16 Vilnius–Prienai–Marijampolė (apie 5 130 automobilių per parą, iš jų 334 krovininiai), kuriam priklauso ruožas Vilnius–Trakai.
Eismo saugos specialistai pažymi, kad kelyje Vilnius–Trakai eismas intensyvus tiek darbo dienomis, tiek savaitgaliais, be to, dėl kelyje pasitaikančių lėtaeigių transporto priemonių susiformuoja spūstys. Greitesnės transporto priemonės dažnai bando lenkti lėtesnes neleistinose vietose, taip sudarydamos avaringas situacijas. Platesnis kelias padės išvengti daugelio tokių situacijų, pagerins eismo sąlygas ir saugą.
Dėl kelio platinimo nuspręsta pasirašyti trišalę LAKD bei Vilniaus miesto ir Trakų rajono, per kurių teritorijas eina šis kelias, savivaldybių sutartį. VšĮ Kelių ir transporto tyrimo institutas per kelis mėnesius parengs kelio platinimo projektinius sprendinius. Atsižvelgdamos į juos, savivaldybės parengs teritorijų specialiuosius planus, bus priimti sprendimai dėl žemės paėmimo visuomenės poreikiams ir rengiamas techninis kelio platinimo projektas. Kelio platinimo darbų pradžia priklausys nuo minėtų parengiamųjų darbų trukmės.