Projektuojamas krantinių ir administracinio pastato kompleksas, pritaikytas švartuotis kruiziniams laivams, tampa svarbi jungiamoji tarp jūros, Klaipėdos centro ir kitų miesto erdvių.
Pasitelkus architektūros formavimo priemones, erdvinius sprendimus, reakciją į kontekstą, funkcines paskirtis ir ryšius, projekto užduotimi yra kurti vertes sklype, jo prieigose ir projektuojamame pastate, o taipgi užtikrinti projektavimo užduotimi apibrėžtus tikslus. Atitinkamai projektuojamas Klaipėdos jūrų uosto direkcijos administracinis pastatas su pusiau atvira automobilių saugojimo aikštele, kruizinių laivų prieplaukos infrastruktūra su autobusų sustojimo aikštelėmis, integruojant juos į miesto viešųjų erdvių struktūrą.
Reflektuojant jūrinio miesto veidą, siekiama sukurti šiuolaikišką objektą darnioje aplinkoje, naujai formuojamų viešųjų erdvių ir kitų planuojamų traukos objektų tinkle, kurio sudėtine dalimi yra nagrinėjama teritorija.
Reaguojant į jautrią istorinę aplinką pasirenkama nekonfliktuoti su pastarąja, verčiau rasti bendrų vardiklių tarp jos ir šalia esančių istorinei aplinkai kontrastuojančių objektų. Apžvelgiant nagrinėjamą teritoriją platesniame kontekste, projektuojamas objektas taps Klaipėdos miesto panoramos, silueto, išklotinės dalimi.
Atsižvelgiant į numatomą daugiafunkcę programą tiek krantinių teritorijoje, tiek pastato viduje, siekiama rasti sprendimą sugyventi pastarosioms, viena kitos netrukdant bei neužgožiant.
Tai galimybė užtikrinti integralų, daugialypį, polifunkcinį traukos centrą, gyvybingą kiaurą parą bei ištisus metus. Tai galimybė papildyti miesto siluetą naujais, darniais spaudais. Tai ne vien miesto vartai jūros link, bet ir jūros vartai į miestą.