Sostinės valdžia atrado racionalų būdą tvarkytis mieste: atnaujindama Neries krantines, nuimtas senąsias geresnės būklės plokštes panaudoja viešojo transporto stotelėms iškloti. Iki vasaros pabaigos taip bus sutvarkytos daugiau nei 40 iki šiol dangos neturėjusių viešojo transporto aikštelių, dar apie 60 – iki metų pabaigos.
„Sostinė turi daugiau kaip 1300 viešojo transporto stotelių, tačiau apie 100 jų iki šiol vargiai galėjai pavadinti stotelėmis – jose nebuvo laukimo aikštelių, laukimo vietą tiesiog žymėjo ženklai su stotelės pavadinimu. Panaudoję tvarkomos Neries krantinės plokštes jau įrengėme daugiau nei trečdalį transporto laukimo aikštelių. Vėliau seks kitas etapas – suoliukų ir laukimo paviljonų įrengimas, kad toliau nuo centro gyvenantys vilniečiai transporto lauktų patogiau ir saugiau“, – sako Vilniaus mero pavaduotojas Linas Kvedaravičius.
Atnaujinti buvo pasirinktos prasčiausios būklės stotelės tuose rajonuose, kur gyvena daugiau gyventojų, tuo pačiu – ir didesni keleivių srautai.
Panaudodama turimus išteklius ir įrengusi pirmąsias viešojo transporto laukimo aikšteles, savivaldybė iškart sulaukė gerų atsiliepimų iš vilniečių, kuriems šis ekonomiškas ir paprastas sprendimas suteikė daugiau patogumo.
Vienai aikštelei įrengti vidutiniškai reikia apie 30 plokščių. Pirmųjų 40 aikštelių įrengimui prireikė apie 1200 plokščių, kas prilygsta Neries krantinės ruožui nuo Baltojo iki Mindaugo tilto.
Laukimo aikštelės jau įrengtos Paneriškių, Galvės, Vilijos, Juodšilių, Kadagių, Vasarotojų, Lentvario, J. Tiškevičiaus, Zuikių, Vėjo, Tarandės, Žebrausko, Laidagalių, Pagrandos, Kelmiškių, Architektų, Musninkų, R. Jankausko, Buivydiškių, Šešuolių, Justiniškių, Žėručio, Šeškinės, Lizdeikos, Kareivių, Tramvajų, Žolyno, Minties, Ragučio gatvėse, Juodajame kelyje ir Grigiškių žiede.
Gerindama vilniečių gyvenamąją aplinką, savivaldybė kitais metais planuoja įrengti apie 100 viešojo transporto paviljonų ir suoliukų.
Vilniaus savivaldybės inf.