Tag Archives | Kauno autobusų stoties rekonstrukcija

Kauno autobusų stoties rekonstrukcija

Kiekvienas architektas savo darbu siekia visuomenėje palikti pėdsaką. Daugelio svajonė – sukurti kažką, kas taptų miesto ar net šalies simboliu, kartu išreiškiant savo kūrybinę fantaziją. Visgi ne viskas taip paprasta. „XI Urbanistikos forumo“ metu apdovanojimą už Kauno autobusų stoties projektą gavęs architektas Gintaras Balčytis teigia, jog kuriamuose projektuose didžiausią dėmesį reikia skirti funkcionalumui. Žinomas architektas, Kauno technologijos universiteto (KTU) Statybos ir architektūros fakulteto dėstytojas taip… Skaityti daugiau
Į vienuoliktąjį Urbanistinį forumą susirinkę svečiai turėjo galimybę ne tik prisidėti prie diskusijų apie miestų ateitį ir Lietuvos urbanistinės chartijos rengimo, bet ir pasveikinti Aplinkos ministerijos apdovanojimų už 2016 metų kūrybinius laimėjimus urbanistikos ir architektūros srityse nusipelniusius kolegas. Negyvenamųjų statinių kategorijoje laurus nuskynė architektai Gintaras Balčytis, Jurgita Šniepienė, Kęstutis Vaikšnoras ir Paulius Vaitiekūnas už Kauno autobusų stoties pastatą. Šis projektas, vertinimo komisijos požiūriu, buvo neabejotinas… Skaityti daugiau
Per daugiau nei pusę metų atnaujinta Kauno autobusų stotis jau spėjo ne tik tapti vienu miesto simbolių, netradicinių renginių erdve, bet ir dukart Lietuvos rekordininke. Didžiausias laikrodis šalyje Pirmasis užfiksuotas rekordas – autobusų stotyje įrengtas didžiausias elektromechaninis laikrodis šalyje. 4 metrų skersmens laikrodis sumontuotas stoties simboliu tapusioje arkoje. Rodyklė rodanti minutes yra 2,08 m ilgio, valandas – 1,33 m ilgio. „Laikrodis – neatsiejamas stočių architektūros… Skaityti daugiau
Kauno autobusų stotį suprojektavę architektai įrodė, kad išskirtinė architektūrinė pastato išraiška – stiprus motyvas pastatui tapti miesto ženklu, sukurti savitą veidą keliasdešimt metų pokyčių stokojusiai teritorijai, o aplinkinės miesto dalies gyventojams – mėgautis miestietiškos aplinkos kokybe. Carinį pastatą nuspręsta išsaugoti Kauno miesto autobusų stotis nuo 1936-ųjų glaudėsi buvusiame „Minervos“ ketaus liejyklos administraciniame pastate. Jau tuomet manyta, kad raudonų plytų pastatas taps laikinais autobusų stoties namais,… Skaityti daugiau
Prieš porą savaičių visi Lietuvos miestai su baltu pavydu atsisuko į… Kauną. Mat laikinoji sostinė džiaugsmingai pranešė atverianti rekonstruotos autobusų stoties duris. Buvęs nudėvėtas, nepoetiškai utilitarus, mieste beveik nepastebimas objektas virto miesto ženklu, ir galbūt nauja miestietiškos aplinkos kokybe netrukus mėgausis ne tik į stotį atvykstantys lankytojai, bet ir aplinkinės miesto dalies gyventojai. Apie tai, kokia yra šiuolaikiška autobusų stotis ir kaip ji keičia miestą,… Skaityti daugiau
Lietuvoje viena po kitos dygsta modernios autobusų stotys. Po pusantrų metų rekonstrukcijos (projekto autorius architektas Gintaras Balčytis) darbų duris atvėrė ir Kauno autobusų stotis. Nuo šiol miestiečius pasitiks ne tik modernus pastatas su įspūdingo dydžio laikrodžiu, bet ir daug erdvesne keleivių laukimo sale, šiuolaikiška keleivių informavimo sistema, požemine automobilių stovėjimo aikštele ir daugybe kitų naujovių. Kauno autobusų stotyje veiks 21 išvykimo bei trys autobusų atvykimo… Skaityti daugiau
Į Kauno autobusų stotį vedančioje apleistoje Vytauto prospekto požeminėje perėjoje dar prieš Naujuosius metus prasidėjo intensyvūs darbai. Juos planuojama užbaigti iki rekonstruotos autobusų stoties atidarymo sausio pabaigoje. Požeminėje perėjoje ardoma nusidėvėjusi grindų danga, tvarkomi sienų ir lubų įtrūkimai bei kiti defektai. Nuvalius sienas ir lubas, jos bus nudažytos šviesiai pilka spalva. Perėjoje bus įrengti nauji latakai vandens surinkimui, esamus šviestuvus pakeis nauji LED šviestuvai. Suremontavus požeminę… Skaityti daugiau
Kauno stoties rajoną iš letargo miego prabudinusios naujosios autobusų stoties statybos neaplenkė ir aplinkinių gatvių. Sausio mėnesį po rekonstrukcijos tūkstančiams keleivių duris atversiančios stoties prieigose keleivius pasitiks naujovės. Viena iš svarbiausių naujovių – atverta Bažnyčios ir Šiaulių gatves jungianti Girstupio gatvė, kuri iki šiol tarnavo kaip akligatvis. Atkurta gatvė tarnaus kaip alternatyva į Vytauto prospektą norintiems patekti vairuotojams. „Atkūrus Girstupio gatvę atsiras daugiau tvarkos, pagerės… Skaityti daugiau
Iki Kauno autobusų stoties rekonstrukcijos pabaigos likus vos keliems mėnesiams, kelininkai imasi tvarkyti aplinkines gatves. Žadama, kad netrukus aplink stotį esančios Bažnyčios ir Girstupio gatvės bei Vytauto prospektas pasikeis neatpažįstamai. Didžiausi darbai numatyti Bažnyčios gatvėje. Planuojama, jog eismas šia gatve bus apribotas bent du mėnesius. „Vairuotojai, kurie iki šiol mėgdavo trumpinti kelią važiuodami iš Tunelio gatvės į Girstupio ir vėliau Bažnyčios gatves, kurį laiką to… Skaityti daugiau