Blog

Turistus į sostinę turėtų pritraukti ekskursija po prasčiausios reputacijos rajoną

Vilniaus savivaldybės nuotr.

Vilniuje šįmet vyko penktasis renginys „240 minučių įkrovos 2017“. Daugiau nei šimtas dalyvių kūrė planus kaip į Vilnių pritraukti dar daugiau turistų. Sostinė sulaukė beveik dviejų dešimčių miesto populiarinimo idėjų – nuo turistų viliojimo į blogiausią sostinės rajoną, iš po žemės išdygstančių tualetų iki virtualių akinių.

Dalyviai atliko dvi su Vilniaus miesto populiarinimu susijusias užduotis. Pirmoji jų – „Came out“. Jos metu komandos, prisimindamos keliones į užsienį, turėjo pasiūlyti po vieną realiai egzistuojančią idėją, daiktą, įrenginį ar paslaugą, kurios sostinėje nėra, bet ji puikiai tiktų.

Daugiausia dėmesio ir komisijos palaikymo sulaukė pasiūlymas reklamuoti blogiausią Vilniaus rajoną su ypač prastos būklės barais ir viešbučiais.

Kitos komandos siūlė Vilniaus centre įrengti iš po žemės išlendančius viešuosius tualetus, trimate spausdinimo technika kurti mobilias, ekologiškas žaidimo, pramogų aikšteles ir kitą nekilnojamąjį turtą. Pasigirdo ir elektrinio ledų furgono, kurį galima susekti programėle, idėja. Dalyviai siūlė turistus kviesti apsilankyti įvairiose kanapių tradicijas gaivinančiose kavinėse, įrengti bepiločių skraidyklių atrakcionų parką, ant Neries upės vandens sukurti pramogų teritoriją.

Dalyviai norėtų sotinėje įrengti plastiko pridavimo skatinimo grandinę – už panaudotus butelius dovanoti žmonėms viešojo transporto bilietus, teisę naudotis miesto dviračiu ir pan.

Vilniaus savivaldybės nuotr.

Antrąją užduotį komandos turėjo atlikti mieste. Kiekviena jų, turėdama po paskirtą šalį, turėjo nusifotografuoti vietose, kur tikrai lankosi konkretūs turistai. Grįžę į renginio vietą, dalyviai turėjo papasakoti, koks šioje vietoje galėtų būti kitų miesto dalių pristatymas, kad turistai į Vilnių norėtų grįžti dar ne kartą.

Bene išradingiausią idėją pateikė komanda „Giga Team“. Ji mano, kad lenkai, mėgdami apsilankyti prie Aušros vartų, čia galėtų rasti virtualius akinius. Šie jiems rodytų kelią į įžymiausias miesto vietas – keliaudami po jas turistai galėtų surinkti visą rožinį.

Kitos komandos turistus vilioti į Vilniaus gatves ketino įvairiausiomis programėlėmis. Vienos pateikia informaciją apie garsiausias sostinės vietas, antros suranda vokiečiams pakeleivį, trečios anglus veda naktinių barų keliu per žymiausias sostinės vietas ar prancūzus Onorė de Balzako balsu vilioja keliauti po įvairaus maisto restoranus. Dalyviai kinus siūlė vesti nuo Aušros vartų besidriekiančiu gintaro keliu, o žydus, informaciją radusius prie gydytojo Cemacho Šabado skulptūros, skatino iš aplankytų vietų sudėlioti žydišką žvaigždę.

Vilniaus savivaldybės inf.

Parašykite komentarą

Atsiliepimų nėra.