Blog

„Reikia architekto“: Kaip mokyklos architektūra padeda udgyti demokratišką ir laisvą asmenybę?

„Reikia architekto“
Catherine Burke (kairėje) ir Rūta Leitanaitė.

Kaip mokykla gali tapti vieta, pelnytai vadinama antraisiais namais, kuriuose asmenybė augtų, kurtų ir veržtųsi tobulėti pati, neverčiama? Receptas turi labai daug sudėtinių dalių – tai mokytojai, mokymo programos, papildomų užsiėmimų galimybė ir taip toliau.

Su Kembridžo universiteto Švietimo fakulteto lektore Catherine Burke „Žinių radijo“ laidoje „Reikia architekto“, šiandien, vasario 8-ąją, Rūta Leitanaitė kalbėsis apie labai apčiuopiamą mokymo proceso elementą – vietą, kurioje mokymasis vyksta. Kokią reikšmę mokymuisi turi mokyklos architektūra? Kaip mokyklos pastatas, jo aplinka, atskiros klasės, salės, kabinetai gali pakeisti mokymosi procesą į gera?

„Žinių radijo“ laida „Reikia architekto“ transliuojama kas antrą ketvirtadienį 14.35 val.

Parašykite komentarą

Atsiliepimų nėra.