Top Baneris

Naujuose biuruose nusikratoma patalpų administravimo naštos

2017 spalio 2 d.
kokybiškos ir efektyvios biuro erdvės
Verslo centras „Magnum“. „Vičiūnų grupės“ vizual.
Pasidalykite straipsniu

Laikinajai sostinei pritraukiant vis daugiau investicijų ir užsienio kapitalo įmonių, auga šiuolaikiškų biuro erdvių, kurių pasiūla iki šiol Kaune gana ribota, poreikis. Nekilnojamojo turto ekspertė pasakoja, kad Kaune pradeda kurtis verslo kvartalas, kuris atsiras Karaliaus Mindaugo prospekte.

Moderniems biurų kompleksams būtina tinkama infrastruktūra: geras susisiekimas, patogi vieta mieste, netolimi atstumai iki svarbiausių miesto objektų ir net arti įsikūrusios maitinimo įstaigos ar vaikų darželiai. Visus šiuos kriterijus geriausiai atitinka K. Mindaugo prospektas, kuriame iki 2019 m. bus atidaryti net 3 verslo centrai – „Arka“, „Magnum“ ir „Karaliaus Mindaugo verslo centras“.

Anot tarptautinės nekilnojamojo turto konsultacijų bendrovės „Newsec“ tarpininkavimo grupės vadovės Jurgitos Šilaikytės, kokybiškos ir efektyvios biuro erdvės šiuo metu ieško ne tik naujai į Kauną atsikraustančios, bet ir ilgai Kaune veikiančios įmonės.

„Vis daugiau rinkos senbuvių supranta, kad dabar yra tinkamas laikas kraustytis iš nuosavų patalpų į nuomojamas. Nekilnojamo turto kainos šiuo metu yra patrauklios, o pardavus nuosavas patalpas galima ne tik įgyti apyvartinių lėšų, bet ir padidinti įmonės veiklos efektyvumą dirbant moderniame biure. Pavyzdžiui, komplekse „Magnum“ įmonė turinti net 200 darbuotojų galės dirbti viename aukšte – toks biuro suplanavimas sumažins nenaudingo ploto skaičių ir pagerins vidinę komunikaciją įmonėje“, – pasakoja J. Šilaikytė.

„Karaliaus Mindaugo“ verslo centras. Projekto vizual.

„Karaliaus Mindaugo“ verslo centras. Projekto vizual.

Karaliaus Mindaugo prospekte formuojamas verslo kvartalas taip pat kurs sinergiją tarp įmonių – verslas galės lengviau surasti patikimus partnerius, o patogi infrastuktūra padidins čia veikiančių įmonių patrauklumą potencialiems darbuotojams.

Kauno veikiačios įmonės nemažą dalį savo kasdienio dėmesio skiria patalpų, kuriose yra įsikūrę, infrastruktūros administravimui, tačiau pagal pažangą šioje srityje gerokai atsilieka nuo Vilniaus.

„Šiandien Kauno rinkoje didelė dalis pastatų valdomi neprofesionalių vystytojų, kurie neturi patirties efektyviai ir kokybiškai administruoti nekilnojamąjį turtą ir retai atsižvelgia į nuomininkų bei jų darbuotojų kasdienius poreikius. Neretai komunikacija su nuomininkais vyksta tik sudarant nuomos sutartis, o patalpų kasdiene priežiūra turi užsiimti pats nuomininkas. Tai įmonei sukuria papildomo personalo poreikį ir augina administracinius kaštus. Iš pažiūros nuomininkas už nuomą moka žemą kainą, bet kokybė yra prasta, o pridėjus papildomus administravimo kaštus, bendra kaina gali būti net aukštesnė nei naujame ir efektyviai administruojamame pastate“, – pasakoja J. Šilaikytė.

Anot ekspertės, pasaulyje plintanti tendencija nuomotis biuro erdvę ateina ir į Kauną.

„Persikraustydamos į naujus, kad ir brangesnius pastatus, įmonės dažnai sutaupo, nes naujame pastate mažėja patalpų administravimo kaštai – jų priežiūra rūpintis nereikia. Verslas tai supranta, todėl patalpos naujuose biuruose K. Mindaugo prospekte ir yra paklausios“, – sako J. Šilaikytė.

Be to, „Newsec“ tarpininkavimo grupės vadovė pabrėžia, kad biuro nuoma leidžia įmonei labiau susikoncentruoti į savo pagrindinę veiklą kartu įgaunant lankstumą keisti nuomojamo biuro dydį ir vietą, kuomet įmonės poreikiai keičiasi.

Verslo centras „Arka“. Architektų biuro „G. Natkevičius ir partneriai“ vizual.

Verslo centras „Arka“. Architektų biuro „G. Natkevičius ir partneriai“ vizual.


Pasidalykite straipsniu
Komentarai

Rekomenduojami video